Yatak Odası-Bloom

Merhaba Peri arkadaşlar! 
Gelin Alfea'daki yeni odamı ziyaret edin ve yatak odanızı daha  güzel hale getirmek için  biraz sihirli öneriler alın.                                       


Burası benim yatak odam! Eğimli Masa. Biraz eğimli masada çizmek, yazmak  oldukca rahat ve  kullanışlı.



Balonlar!   "Ağır" geçen günlere hafif bir dokunuş!  Odanıza hareket katacak, satın alınmalı... belkide erkek arkadaştan hediye  gelmeli!  


Çeşitli  Kalıplı Halılar!  Kalp, çiçek yada yıldız şeklinde olabilir... Her sezon değiştirebilirsin!



Özel Kütüphane! Duvara adınızdan oluşan bir kütüphane monte ettirebilirsiniz. tüm boşluklara kitaplar, defterler yerleşebilir!

Benim odam kısaca, gerçekten  beni anlatan ve bana özel bir yer... Sadece benim!   Senin odan nasıl?

Bloom
Bloom

Yorumlar

Popüler Yayınlar