Spor Seçimin- Layla

Sportif olmaktan hoşlanıyorsun ama hangi sporu deneyeceğini bilmiyorsun? Ben sana en iyisi için yardımcı olabilirm. 
Neden? Çünkü ben dünya perisiyim ve , spor hakkında herşeyi biliyorum!
Rekabetci misin?
Tenisi, voleybolu, fotbolu, basketi yada yüzmeyi dene.  Antrenörünle yapacağın egzersiz seni hızla sonuca ulaştıracaktır.
Müzikden hoşlanııyor musun?                                
Ritmik Jimnastiği deneyebilirsin, yada çember çevirmeyi (hula hoop). Evde boş zamanlarında müzik dinleyip dans et!
Dış mekan sporlarını mı seviyorsun? 
Bisiklete bin, yürüyüşler yap, ata binebilirsin yada rüzgar sörfü yapabilirsin. Bunların hepsi harika birer dış aktivitedir.
Heyecan veren sporlardan mı hoşlanıyorsun?  
Kayak, paten, buzda kayma? Kaskını ve diğer koruyucu unsurları kullanmayı unutma!
Sakin bir kişi misin? 
Yavaşca koşabilirsin, yoga yada tai chi ile uğraşabilirsin. Bunlar rahatlamanda ve odaklanmanda yardımcı olacaktır.
Senin favori sporun hangisidir?  Ben birini seçemiyorum, gerçekten hepsini  çok seviyorum!
Aisha

Yorumlar

Popüler Yayınlar